Store Reopening

Onze winkels zijn weer open en we zijn blij je weer te mogen verwelkomen. Onze prioriteit is de veiligheid en het welzijn van onze medewerkers, hun familie en jullie, onze klanten, en daarom hebben we een aantal belangrijke wijzigingen aangebracht in de manier waarop we werken, zodat we veilig winkelen in onze winkels mogelijk maken. 

We hebben ons gericht op drie belangrijke gebieden:

- het beschikbaar stellen van persoonlijke beschermingsmiddelen aan onze medewerkers in overeenstemming met de meest recente overheidsrichtlijnen.

- Implementatie van procedures om afstand te houden

- Verbeterde schoonmaak- en ontsmettingsroutines van onze winkels en winkeluitrusting

Enkele van de maatregelen die we hebben genomen zijn het verstrekken van de nodige middelen aan de medewerkers om hen te helpen veilig te werken. Hieronder vallen de faciliteiten om hun handen vaker te wassen en te desinfecteren gedurende de werkdag, het managen van de indeling van onze winkels en de werkroutines om mogelijk te maken dat medewerkers te allen tijde een veilige afstand van minimaal 1,5 m kunnen aanhouden en een verbeterde reiniging van apparatuur en faciliteiten.

We hebben de schoonmaak- en ontsmettingsroutines voor onze winkels en winkeluitrusting verbeterd en je zult een desinfecteerstation vinden als je onze winkels binnenkomt. We willen je vragen zoveel mogelijk contactloos te betalen. De limiet is tijdelijk verhoogd tot €50,- om dit voor iedereen gemakkelijker te maken. We accepteren op dit moment geen contante betalingen.

Klant limieten in de winkels, liften en paskamers

In navolging van de richtlijnen van de overheid zullen we het aantal klanten dat op een bepaald moment winkelt moeten beperken. Het spijt ons als dit betekent dat je iets langer moet wachten om onze winkels binnen te komen. We moeten ook het aantal mensen in onze liften en onze paskamers beperken, afhankelijk van de vraag.

Winkeltijden

Het kan zijn dat sommige van onze winkels hun openingstijden tijdelijk moeten aanpassen. We raden je aan om onze openingstijden te controleren op de winkelzoeker op onze website voordat je gaat. Klik op deze link.

Vragen over retourneren en terugbetalingen

Als je artikelen had willen retourneren terwijl onze winkels gesloten waren, zul je blij zijn te horen dat we ons retourbeleid hebben verlengd en dat je vanaf 6 mei nog eens 30 dagen de tijd hebt hiervoor. Je kunt ons uitgebreide retourbeleid hier vinden.

Klantenservice

We helpen je graag met je vragen. Let op, onze klantenservice werkt op afstand en het duurt wat langer om telefoontjes te beantwoorden. E-mail is op dit moment de beste manier om ons te bereiken - volledige details over hoe je contact met ons kunt opnemen vind je hier.

Winkelen op daluren

De veiligheid van onze medewerkers en klanten is onze prioriteit. In navolging van de laatste overheidsrichtlijnen hebben we een aantal maatregelen ingevoerd in onze winkels omtrent het houden van afstand, waaronder het wijzigen van onze indeling en het beperken van het aantal klanten in onze winkels, paskamers en liften. Onze winkels zijn meestal op hun drukst tussen 13:00 en 16:00, dus als je bereid- en in staat bent om buiten deze piekmomenten te winkelen, tref je onze winkels misschien minder druk aan, en kun je gemakkelijker winkelen.

BELANGRIJKE VEILIGHEIDSWAARSCHUWING
Terugroepactie